Utan dig kommer jag inte vidare

Var uppe längre än jag tänkte mig igår,derekt efter att jag lagt bloggandet åt sidan så satt jag igång hela top modell sverige och kikade eftersom jag inte sett nått av de.Så kan erkänna att de vart fett sent!Men hade ställt klockan på halv 10 idag,så klev upp,packade ihop allt där ute och drog in och tränade i 2 timmar,duktig tjej!Efter de så drog jag mig uppåt och ränsade igenom kläder och städade.Kan ju säga såhär,hälften är kastat och ändå ligger de säkert 20 tröjor på golvet som inte får plats i garderoben,problem!och jag som bestämt mig för att shoppa loss i sommar!Men har iallafall belönat mig själv med en lång dusch med ansiktsmask,piling och massa mer.Känner mig toppfresch.Men pappa drar iväg snart så blir ensam hela natten.Men ibland har man sån tur att man har Majsan som drar hit och sover med mig :D Får se vad vi hittar på.Men ska håret självtorka och sen ska jag sätta igång med att fixa mig lite så hörs vi senare!

Sommar nu,ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0