Paradise

Tjenaretjenare! Fick bli lite sen bloggning,hehe.Men har inte tatt tag i de så gört nu.Men hade iallfall de riktigt bra med julia och Linnea,trevliga tjejer de!Men drog runt 7,käkade pizza och myste.Sen efter de har jag snackat massa i telefon med olika folk,så urladdad ligger stenen bredvid mig ;) Även kikat alla bigbrother avsnitt som jag missat på senaste tiden,var runt 5 stycken.Så sitter och dunkar lite musik nurå,får ju passa på när man har asfeta högtalare och källarn för mig själv.Drar iallafall iväg till nått handbolls jobb runt 11 imorn,blir kvar där till 1.Efter de drar jag nog mig till Maja,och blir kvar där hela kvällen,valborg ju! Men nu tänkte jag stänga av allt och försöka sova,godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0