mobil bloggning

Mobil bloggar lite snabt nu eftersom jag inte han tidigare och för tillfället har pappa datorn,så ursäkta dom alla stavfel de här inlägget för med sig.Men direkt efter vi hämtat mamma vid tåget så sjussade dom upp mig till kopparhallen där vi skulle ha möte.Inga problem med de,förutom att jag höll på och somna,hade ju riktat in mig på att slöa,hade helt glömt bort mötet,så var väll inte så 100 % på topp! Men senare drog jag och mamma iväg och köpte glass,fet jag börjat låta! :S efter de har jag nog bara låtit tiden flyga iväg.Men har iallafall satt planer inför imorgon,drar till isac direkt efter jag slutat,myyys! Men åker ju i helgen så vill hinna träffa han innan de.Men tänkte krypa ner i sängen nu och svarade på lite kommentarer,blir sjukt glad av alla! :D
men vi hörs nån gång imorgon!

Älskar dig också Martin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0