Meet my mother and you got to apologize

Dagen blev till nått bra trotsallt.Drog med Alva och Isac och fika sen gled vi runt lite i den mobbade staden hedemora och sen hem till min älskade och myste.Dag på topp! :D Men drog hem vid 7 tiden,hämtade upp Maja så drog vi till dom goa pizza gubbarna och käkade.Sen vidare till 7eleven för att fira de glassiga vädret! Men nu sitter vi iallafall ute i mitt mini hus med varsin dator och myser.Sak fortsätta med jao.Men vart knas med designen tidigare så de håller på och fixas nu,bra de!klockan 8 drar vi iallafall iväg på fotbollsdag,teori och massa sånt,så vi hörs när vi hörs.Men nu tänkte jag sms till min goaste,puss!

Tihitihihih ;)


Kommentarer
Postat av: carolinejohnsson'

har frågestund.

sprid vidare tack! :)

gå in och fråga på! :)

2012-04-11 @ 23:27:50
URL: http://birgittacarolinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0