Lista

KÄRLEK
Är du kär just nu? - Kan nog inte blir mer kär
Har du någon pojkvän?-Ja världen finaste kille♥
Har du dumpat någon? - Ja
Har någon dumpat dej? - aa
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - nej
Vem kramade du senast? - Emelie öberg
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - absolut inte!

ALKOHOL
Har druckit alkohol? - provat
När drack du alkohol senast? - Längesedan
Vad var det för sorts alkohol? - cider
Brukar du dricka alkohol? - nej
Har du druckit öl? - smakat
Tycker du om öl? - nej!
Har du varit full? - nej

KRIMINELLT
Är det okej att vara kriminell? - nej
Vill du bli kriminell? - haha,nej
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Inget med de kriminella är väll okej?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - nej
Har du suttit i fängelset? - nej
Vill du hamna i fängelset? - knappast!
DÅLIGA TIDER
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ja
När grät du senast? - igår
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - ja
Du har slagit ner någon? - ja
Du har skadat någon med flit? - ja
Har du någon gång viljat döda någon? - i mitt huvud men inte utanför
Vem bråkade du senast med? - Var nog Maja

SKOLA
Är du duktig i skolan? - när jag anstränger mig,alltså så suger jag
Har du bra betyg? - Knappast,nått jag ska ändra på!
Har du fått göra om ett prov någongång? - ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - aa
Sköter du dej i skolan - oftast
Har du tuggat tuggummi under skoltid? -ja
Haft mobilen på lektionstid? - självklart
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - ja

FAMILJ
Hur många är ni i din familj? - 4 med mig
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - aa
Trivs hemma? -jorå
Har du rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - ja
Har du skrikit och slagit din mamma? - skrikit men inte slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistone ? - ja,om att jag inte kan hantera mina pengar,istället köper jag slut på dom direkt och sen kräver jag mer av mamma och pappa.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - aa
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - jaa

VÄNNER
Du har vänner? - ja
Du brukar vara med? - För det mesta Maja
Vem/vilka var du med sist? Maja och Isac
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - självklart
Är det okej att ha kill-kompisar? - självklart
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Värkligen inte
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nej

FJORTIS
Du sminkar dej varje dag? - För det mesta
Putar med läpparna på kort? - nej
Tar kort på dina bröst? - ne
j
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar ändast
Använder foundation på läpparna? -
värkligen inte super dej packas varje helg?-nej
Du har kysst en tjej?-ja
Ditt hår e knallblont? - nej,otrolig utväxt
ÖVRIGT
Film? - starstruck
Lyssnade senast på? - katy perry-part of me
Var det här kul? - nja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0