Känner du lyckan genom sorgen

Så sjukt trött på falska människor,vill bara hugga dom med en påle eller något liknande,låta dom lida på samma sätt folk lider över deras fucking ord!
Ursäkta mitt språk,men stör mig nått enormt på sånna människor,och dom märker de inte själva,ushh!
Men har njutit framför en film med pappa och faktiskt pluggat en stund.På ett hyffsat bra humör förutom de ovanför.Döljer nog ganska mycket för tillfället,värkar så sjukt glad.Men de ska vi inte prata om! Men drar mot skolan imorn,packat ner allt så de är klart.Så tar nog mig upp klockan 7 imorn,de senaste jag klivit upp inför en skoldag tror jag?Men fanny erbjöd sjuss så de blir toppenbra! Men tänkte ringa Isac nu,så hörs vi imorn!

Goingar!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, usch vad fult!

Du är en going My! <3

2012-04-18 @ 07:24:38
Postat av: Lovisa

Du som är go!<33 :D

2012-04-18 @ 10:21:57
URL: http://lollosfotografin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0