Jag hatar att du hatar

Har ägnat dagen till att städa eftersom de kommer några och kikar på vårat hus imorn,i hopp om att dom ska köpa de.Men kan ju erkänna att jag tagit en hel del raster,men de får man när man knappt kan gå.Mamma är iallafall hemma igen,därför så är väll både jag och pappa på dåligt humör.Hon tjatar bara på allt och alla,gnäller och vill att allt ska vara perfekt.När man väl gjort nått bra så finns de alltid nått man kunnat gjort bättre,ush vissa dagar vill jag bara att hon ska försvinna,jag vet elakt sagt.Men ni skulle inte klara 1 dag i samma hus som hon!Tänkt och ta mig ett wii fit pass ända sen imorse,men har inte blivit av eftersom jag har så ont.Låter ju fjuttigt med ett par brutna tår,men de gör nått hemskt ont! Skulle igentligen till sjukan idag,men hade inte tid.Men har setat och haft dö tråkigt ett bra tag nu,så kom världens snällaste kompisar och frågade om vi inte kunde dra ut,såklart pratar jag om Arvid och Maja :D Tänkte precis springa upp och klä på mig då häxan surtant la sig i,lås in henne förfan:O Så sitter åter igen och gör absolut ingenting.Ja ni kan ju tipsa mig om vad man kan hitta på,för just nu är mitt huvud tomt på ideér! Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0