Free fallin

Trodde värkligen att de här skulle bli en toppendag,men börjar gå mot andra hållet.Skulle somsagt bada med Isac och hans familj idag,men nej då får man lingonveckan precis! Så innihelvete arg!Men försöker lösa de,ska kanske bowla istället.Men känns som jag förstör allt för dom,ska fråga om jag inte kan komma efter,för vill inte stå ivägen för deras planer derekt! Ja vi får se hur den här dagen slutar.Får inget derekt svar av Isac häller så vet inte riktigt om jag ska dit eller inte idag,skulle behöva ett riktigt svar.Men bara att vänta.Men sitter iallafall och kör deppmode listan och försöker pina i mig lite smothie,ska kika lite tv och sätta allt på plats.Hoppas ni har en bättre start på dagen än vad jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0