För mig är du en saga,hoppas att vi slutar med varandra

Haha epic fail känner jag,ställde mig nyss där nere och börja laga mat åt mig själv eftersom jag inte fick nån middag.Då jag kommer på att jag visst har käkat middag och inte alls är hungrig.Feeling säsmst! Jaja de var bara att stoppa i en burk och spara! Men har alldeles nyss lagt på efter ett långt samtal med min älskade också,älskar å småprata med han,hela jag leér♥ Men tänkte alldeles strax bädda ner mig under mitt varma täcke och kika en kärleks film,inget mer än världsmysigt! Kanske tända några ljus också,fånigt men känns så bättre då.Men ska nog ta å pallra mig till skolan imorn,ja ge de ett försök.Ändå hål dag som jag kallar de.Ändast 4 lektioner så jag ska inte klaga.Ni får höra hur jag gör imorn,antingen efter skolan eller efter jag vaknat,godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0