Du kanske borde börja äta smink,för du behöver lungt förbättra ditt inre

Hemma från filmen för nåra minuter sen,kikade titanic som jag nämnt innan.Toppfilm och as nice folk,jo träffa jo massa trevliga.Men sitter iallfall i min andra säng nu med varsin dator och skön musik,godis och folk på skype.Ska snart ladda hem nån film som vi ska kika på en stund,sen ska vi nog sova nån gång efter de? Ska ju till öland imorgon,taggaaaa! Så måste ladda ner massa musik till min sten och packa tidigt imorn så hörs vi nån gång på fredag då vi kommit fram,jajjamen de blir bra de! Men nu tänkte jag fortsätta ränsa datorn på bilder lite och allt de andra,ha en bra kväll följare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0