Du blir inte vackrare genom att säga att andra är fula

Trevlans dag,godkända prov hela veckan och omdömerna ser ut att ha stigit sen sist.Men tänkte inte tråka ut nån med de snacket ;) Taco kväll med familjen,men pappa fick rå damp så jag packade mina saker och drog till Maja,ser ut som jag blir kvar här inatt.Ja så får de bli!Men tagit en dusch nyss,myst ner mig i min onepiece och snott Majas påskmust,livet rullar på! Men drar oss till KU på morgonen imorn och sen drar jag efter halva,mot kryssning med öberg,toppen de! Så hör av mig nån gång på måndan.Men nu tänkte jag försöka ringa Isac innan han drar iväg till breddlägret,puss goingar!

tider♥


Kommentarer
Postat av: Louisesandberg '

2012-04-22 @ 13:09:51
URL: http://louisesssandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0