DIGG

Godmorgon,vaknade för en liten stund sen.Eller hade igentligen ställt klockan på 9 eftersom jag skulle upp och jobba till 11,men då var de tydligen imorgon,haha snacka arg jag blev! Men gick och la mig igen med alla kläder på och allt,hehe då var man trött ;) Så klev upp för en liten stund sen bara,tagit lite frukost och sitter och kikar igenom kommentarer med spotify.Kväll ska nog spenderas med Maja och kanske Fanny.Maja hade massa olika planer men är nog inte på nån av dom om jag ska vara ärlig.Tror vi drar oss mot Holmen och sen får vi se vart vi tar vägen sen.Om nån har lust att träffas så är de bara att höra av sig.Men nu tänkte jag fortsätta kika runt lite så hörs vi senare.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0