Ända gången jag backar är när jag tar sats

Bara slöat hela dan,har även fått"Hjärnskakning"säger älskling fast de tror jag inte på men ska försklara.
Jag stod och snacka tele med han och tittade ut genom fönstret som jag samtidigt bestämmde mig för att öppna kylskåpet,men råkade visst öppna med en rasande fart!Kylskåpet slog till mig och jag flög in i väggen och blev liggande på golvet ett bra tag innan jag visste vad som var upp och ner,så illamående och ont i huvet är vad som gäller för mig just nu,men kan inte ha hjärnskakning har jag bestämt!
Men aja sitter och laddar över alla mina bilder jag har på bärbara till den stora nu,kul liv jag har,eller inte?
Men är dö trött så årkar typ inget..ska försöka med att plugga lite nu också.
Pusss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0