party rock in this house tonight

Vet säääämst bloggning men har inte tid on the days!
Har igentligen inte de nu häller,ska plugga till slöjd saken som är imorn,men pallla!
Aja,match slutade 3-1,fick vara back,fan vad scarryyyy! Men gjorde mål från backen ändå:D
Nöjdnöjd,men Maja drog med mig hem en stund,duschade och sen bara slagga en stund.
Senare drog vi ner på stan,kika först handbolls match i kopparhallen och sen drog vi och köpte tårta och mötte Isac,Åke,Emil & Arvid,asgrymmmmt värre!
Senare drog vi till Ica och köpte mig en kladdkaka,känner mig as fet nu!;o
Men gott är de! men senare drog vi till Maja och typ ba tog de lungt,behövdes.Men käka godis skulle jag visst göra,och de tyckte jag att jag behövde,eller inte!
Men drog nyss hem,eller var väll ett tag sen,Jag har low IQ för er som inte visste också,puss.
Men aja nu ska jag snacka med min älskling oså,nej vad dryg jag är eller inlägget,vad som helst!
Får ont i huwwwet!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0