Lita inte på någon för mycket,för den du litar på litar även på någon annan

Min data dampar lite men ska försöka blogga och få igång spotify.
Men aja skolan var väll ganska okej facktist,hade nån demokrati dag,spela spel,gjorde egna låtar och kollade på film.Men Alva var sick idag så blev inge iväg till hon så tyvärr inga bilder häller :(
Var faktist kul,men efter skolan drog jag och mamma till affären,skulle hämta ut min ponepiece men fick ingen onepiece utan istället de löshåret jag skulle ha men som var slut,så fick ett sånt också,hihi tack mamma,tänk avd bra de kan bli när saker blir fel ;) Men hoppas på att onepiecen kommer i veckan iallfall!
Men fick en glass också så ska snart kila ner och käka den.Men MÅSTE värkligen plugga på engelskan och tyskan tills imorn,brottom! Så de går i första hand,men aja höörs nått senare om jag inte slår igång glada hudick filmen,känns så mysigt,tror de blir så,puss!

Kass kamera och kass bild(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0