Tidsfördriv eller vad? ;o


Skulle du vilja vara längre?:
ja absolut!
Skulle du vilja väga mer?:
Nej!
Skulle du bli sur om din pojkvän gjorde slut/om du hade någon eller har?:
Nej skulle inte bli sur,bara besviken och ledsen.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?:
Nej
Skulle du vilja dricka dej riktgt full nu?:
Nej.
Tio kan:
Kan du röra på örenen?:
Nej men vill kunna
Kan du slicka dej på näsan?:
Har inte provat
Kan du kolla kors med ögonen?:
Nej jag är inte som alla andra vindögda!
Kan dina föräldrar lita på dej?:
Hoppas jag?
Kan du låta bli att prata i 4 timmar?:
Vågar inte ens försöka,älskling blir sur när jag är tyst 
Kan du vara på fest utan att dricka?:
Nej jag blir alltid törstig
Kan dina vänner lita på dej?:
I alla lägen!
Kan du tänka dej pierca naveln?:
VILLLLLL!;O
Kan du suga?:
Alltid
Kan du låta bli att spendera pengar när du är i en affär?:
Har oftast inte pengar så ja
Femton har du:
har du någonsin ljugit för dina föräldrar?:
Om jag har :/
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dej?:
Nej dom hatar mig,vad tror folk?
Har du ett syskon?:
Yaaaa
Har dina föräldrar ljugit för dej?:
Ja..
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?:
Trottnade efter första
Har du borstat tänderna den senaste timmen?:
Gjorde i morse
Har du pusssat någon som är fyra år äldre?:
Ja
Har du haft ett förhållande med nogon som är fyra år äldre?:
njaae
Har du funderat på att ta droger?:
Klart inte!
Har du blivit påkommen när du haft sex?:
Alldrig haft
Har du haft sex med fler än 8 personer?:
Oskuld
Har du ljugit på nån av frågerna ärn?:
Nej 140024 ärlig
Arton vem:
Vem är din bästavän?:Åke & Emil
Vem älskar du?:
Isac ♥
Vem hade du senast sex med?:
OSKULD!
Vem vill du bli full med?:
Venne?
Vem pratade du senast i telefon med?:
Isac,Emil,åke och Max
Vem har du en liten cruch på?:
cruch cruch
Vem är snyggast i världen?:
Isac♥
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen?:
Min älskade får allt av mig
Vem är snällast i världen?:
Kanske jag?
Vem titta du film med senast?:
Emiiiiiil eriksson satt en meter bort ithink?
Vem sov du med senast?:
Mig själv!
Vem vet allt om dej?:
Jag själv
Vem kysste du senast?:
Isac
Vem kramde du senast?:
Maja
Vem kan du berätta allt för?:
Maja crona youknow!
Årkar inte mer! :d

Kommentarer
Postat av: Alskling

du är allt det där och lite till, jag älskar dig <3

2011-09-28 @ 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0