so sick of your mocking smile

Han inte blogga igår eftersom jag hade dubbelträning,kommer bli så på torsdagar att jag bloggar dagen efter för hinner inte.Men aja skola som vanligt idagrå även om jag kännde att jag inte årkade alls,för höll på att svimma igår på lektionen!Men har nyss snackat med älskling i 2 timmar,tagit lite och käka osåvidare.Sitter & förklarar för Hellgren nu att de inte kommer gå att träffas för kommer spy trorjah,mår as kasst så får se om de blir nå match på söndag,Hoppas de är bättre tills dess!
Blir väll en hemmakväll,mysigt de med men såg framemot att träffa Hellgren,känns som de var ett tag sen?
Men får väll bli snart hoppas jag.Men ska nog försöka sova lite och hoppas på att jag inte okuperar toaletten resten av kvällen :(
Aja hare bättre en mig,pusss;*
(Lägger in lite kort senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0