shake that ass!

Jag är uslast i världen på att blogga tkr jag!
Men kvällen igår var toppen,drog på småbarns disco och man måste väll bara erkänna att man var"The sexy one on the dancfloor"eller vad liksom?Haha men efter de drog vi vidare till beppes och käka pommes och snacka med folk,men var as rädd men full av skratt ändå för en fullis kom och bara"Jag vet att du vill ha min jacka,men kom då fitta,ta den då" och sen ramla han och kasta saker & skrek,scarrryyy eller vad?
Men sen skratta vi bara åt de,som vanligt ;)
Men sen fick vi sjuss hem till Hellgren,käka lite oså.Satte på"Bee the movie" Men Josefine somnade och jag visste inte hur man stängde av skiten så fick titta på den 3 ggr,men den är ju bara bäst så ;D
Men sen har jag varit rädd att jag inte skulle komma upp dagen efter och så.Men somnade en gång och sov i en halvtimme men då drömmde jag bara mardrömmar ;o Så har inte sovit mer en så.Och sen drog jag på bortta match kl halv 9 också så lagomt slut.Gick inte som väntat :( Men efter matchen drog jag,Linnea och Tia till kupolen.Fick inte med mig nå mkt alls men en tröjja och trosor,Intressant!
Men nu kom Maja och hennes familj så aja nu blir de ännu en sen kväll.
Pusss;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0