Katter har nio liv och jag bara 1 och ett halv,MOBBAT!

Kom nyss hem,ganska chill träning för tog de lungt pågrund av halsfan!
Men kunde inte låta bli att brista ut i skratt ibland,bara bäst people lixom,som gör en så glad ibland men ingen gör mig lika glad som älskling min så såklart sitter jag och sms som en dåre med han för mamma ommer ta min mobil ikväll igen för jag ligger uppe hela nätterna och spelar wordeud och inte pluggar,sånt är livet :(
Så måste lämna till mamma runt halv 10 för hon får och lägger sig då!
Så ingen sms efter halv tio för då svarar min mamma!:p
Men aja fick bli lite snabt nu för tänkte kolla facebook och sen försöka ägna resten av tiden till älskling.
Sen blir de väll kika film eller nått annat lungt och mysigt,puss!

Kungligt gottt(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0