Jag är en ängel med en pistol

Jag & Maja hoppade båda över fotbollsprofilen idag,kännde värkligen inte att jag årka och häller inte Maja så hon kom till mig och vi tog den sena bussen! Behövde värkligen slippa den,funderar på att bytra till teknik istället men känns så dåligt att byta hur som helst? Men aja vi gjorde en film med Emil istället,asgrym eller vad blev den?
Men dagen har väll vart bra,skyldig Åke & pelle pengar,men dom säger inte varför:(
Men jag & Maja drog hem till mig senare och packade oså,eller "Packade" haha blev bara slänge ihop lite skit för mådde as kasst,trodde jag hade feber eller nå skit?
Men sen drog vi hem till Maja och fixa oss lite,snacka att jag inte årka ett skit men vi drog iallfall till knattediscot,haha dom släppte in oss,värsta snälla!Sög ju som fan men de är ju inte alla som sitter på en bänk och spelar wordefue i en timme,blir utkastasde och gör sitt egna lilla disco utanför.
Aja drog väll hem för en stund sen,kvällen har väll minsst sagt börjat om man säger så,chips dricka,funderar på att skaffa cs också,vi får se hur jag gör med de sen;)
Men fyfan 30/9 är de inte bara bäääst eller? Ni som kikar min fc har sett allt redan,aja ska inte snacka mer om de utan sätta på lita music och mysa,puss.
Arkiv bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0