Jag är bääääst ingen protest!

Sorry för sämst bloggning men sånt händer just nu!
Men har ju bara 4 lektioner på torsdagar så drog till stan med Hanna&Maja och käka thai food,snacka gott!Men vi hade inga bestick så fick pinnar men ingen kunde käka med dom.Men nu har vi iallfall lärt oss vad man använder ansiktet till!:D Men när vi var klara tänkte vi dra till d-hagen men då ser vi vår buss åka förbi oss,kuta till busshållplatsen med mitt handikapp.Precis när vi var framme vi bussstationen så åke bussfan utan oss!Haha fick  PANIK och kasta oss framför bussfan och då äntligen stanna han,om han skulle kört över en så skulle man iallfall haft en ursäkt till varför man kom försent,smart va? Ah jag vet!
Men senare drog jag på träning,skippa fotbollen för den hade förflyttats men as kul hade vi iallfall!
Men har nyss duschat oså så sitter & snackar skype nu,trevligttrevligt!
Pusss!

Dålig bild men as kul hade vi iallfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0