I´m in love with the human hanters!

Så cute dag tkr jag,eller de är jag som en cute! Okej de är var inte en bra början till ett inlägg men jag är på toppen humör och då blir de så bra,youknow!
Men efter skolan drog jag vidare till fotbollstränigen,han inget annat.Han inte ens ta ur löshåret så fick kö med de,inte så bra men aja,efter de drog jag deräkt till Dommar och träna så kom nyss hem oså.Blir duscha imorn för hinner inte nu för ska igentligen plugga men blev snacka skype istället,är så trevliga pers inne så app...
Men hinner nog blogga innan jag drar till Hanna imorn,blir kvar där tills imorn och tidigttidigt drar vi till stockholm själa,toppen! Får se om jag har pengar på kortet eller inte,annars får mamma fixa money till mig!
Men de blir en toppen helg lungt!
Men aja pusssgodnatt eller nått ;)))


Helgalna jävlar men hur asgrymma som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0