från din älskling !

My lööv                




Sen första gången jag såg dig visste jag att du var helt underbar. Du är allt för mig älskling . Du betyder mer än hela världen och jag vet att du vet det ! jag suger på att skriva sånt här men ska försöka. My du är snygg du är underbarast . Du är allt man önskar sig. Jag vet att jag inte är helt perfekt men du är det . Du har allt jag vill ha . Du är HELT JÄVLA SJUKT BÄST. Ditt namn på engelska blir My loove du är min kärlek :') du är tjejen jag alltid drömt. För du är den bästa en kille kan få du är äkta rakt igenom. Jag älskar dig mer än ord kan förklara jag tror faktiskt ingen kan säga hur mycket jag gör det .  


din älskling http://www.youtube.com/results?search_query=curly+sue+takida+lyrics&aq=8&oq=curly+sue+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0