Fade Into Darkness

Blir lite snabb bloggning eftersom jag inte har tid,ska plugga och de ör jag väll tvingad till!
Men blivit mobbad i skolan,om jag skulle haft tid så skulle jag sagt allt men de har jag somsagt inte.
Men aja förövrigt så är de bra,drog deräkt till pingisen efter skolan med Maja & Linnea,efter den drog jag och Maja till handbollen,shiiit vad pinsamt de va men de var as kul:D Fortsätter lungt,tränong på torsdag också.
Men har gjort nått med armfan i morse så as ont :(
Men nu ska jag plugggggggga och skriva lite med älskling.Shit värkar bli en bra dag imorgon:D
Aja puss.

För att alla tycker de är kul att reta mig!
Nej men asså dom har snott mina nycklar 53636 ggr,kastat upp mina skor på brandstegen så jag fått klättrat,kastat choklad över mina skor,petat på mig överrallt,mobbatmig för mitt underskåp,puttat mig,kittlat mig så jag skrikigt över hela matsalen,dragit mig i håret och dragit loss mitt löshår,ritat i mina böcker,tagit bort de jag skrivit i en timme på datan och massor massor mer! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0