.

Fotbollsprofil sista timmen så satte på mig kläder för osåvidare och sen en minut inann säger dom att de inte går för de är för blött så då var de bara att dra till teorin i fotbollskläder,lagomt kul! ;O
Sen fick man åka med Grejjer på bussen också,ful som fasen var man!
Men sen är de ju en bit hem från bussen också och då fick man ju släpa med 536356 kg väskan och då skriver älskling att man ska skyda sig,som om jag skulle springa med den,där går gränsen!
Och när man tycker att allt är som värst så kommer pappa bakom en i bilen och skriker"spring då fetto,spring!" så då fick man göra de ändå,fyfan vad jag är lagomt PISSOFF!
Men ska ner och pissa snart sen drar jag och färgar håret :D
Höörs efter de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0