Alla barnen var fjortis,utom siv hon hade ett liv

Jaja som ni märker försöker jag pigga upp mig nått extremt! Har laggat ur på alla skämten och ändå sitter jag & letar nya,konstigt? Men skulle igentligen dragit med Åke hem idag men blev inte så...Men tog bussfan hem och sen vidare till Kusinerna,var där i 2 timmar i think?
Drog senare till stan och hyrde skräckfilm & köpte godis,har ingen att dö med så får dö ensam,låter värkligen EMO!
Men ska snart kila upp till pizzerian och köpa kebab!
Min kväll↓
•Sitta med sotify igång och bara tat lungt
•Dra till Pizzerian och köpa kebab,ja sen fattar ni att jag tänker käka sen?
•Kika skräckfilm!
•Om jag överlever kommer jag nog troligtvis tacka gud och efter de ringa älskling.
Jaja blir nog en toppenkväll,även om jag saknar humöret och vänner:(
Men vi höörs senare in på kvällen/natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0