2-1 !

Gympan blev inställd idag så slutade 2,tog bussen hem till mig och va där i nån timme och senare kom Pelle och hämtade oss,drog till donken och käka och sen vidare till borlänge på match.Regnit och kallt men vinnst med 2-1,snacka skönt de känndes!
Men har duschat oså nu,ska försöka plugga lite eller får ta de på morgonen,kommer kugga totalt!
Men sånt är livet när man inte har tid,träning imorn också!:(
Men nu sitter jag & snackar med Emil,Åke & Isac eller jag håller käft för dom snackar mincraft,intressant!
Men nu ska jag snabb kolla fc och sen "FÖRSÖKA" vara med i samtalet.Lite dålig storlek oså på bilderna men fick bli mobil bilder.
Pusss;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0