Om jag var ensam på hela jorden så skulle jag vara bäst

Statestiken går upp ser jag,och kommentarer bara rullar in,på nått konstigt sätt så tas många kommentarer bort,tycker de är otroligt konstigt,ska väll kolla lite närmre på de när jag har tid,men de är bra att de går upp!
Men jag har faktist inte gjort nått alls idag,känns ur trist.Men jag har inte haft lust häller så får väll skylla mig själv!
Har kikat handboll,snackat med maja i 2 timmar,tittat igenom allt som finns på datan!
Ah de låter ju inte så kul,är de inte häller! Men ska försöka få upp humöret lite,satt nyss igång spotify på saknade låtar,tänkte sms till älskling och fråga hur matchen gick också.
Ja min kväll fortsätter väll inte med nått roligare deräkt,så är inte säker på att jag gör nå fler inlägg idag,men vi får se hur de blir,Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0