Glatt humör och störda högtalare

Skulle slängt in ett tidigare inlägg var de tänkt men Maja´s internet laggar sönder så får bli ett långt nu.
Men skolan var väll helt okey,förtom att Åke försökte ta livet va mig totalt.Men Maja drog med mig hem sen,typ bara slappa i min onepiece och lyssna lugn musik,älskar dom stunderna!♥
Men sen kom Linnea och vi drog till kiosken och sen vidare till Maja,dom typ fixa sig lite och tänkte dra till discot senare.Ah sen drog vi till Pizzerian och folk ba kom! ;o
Så ah vi drog vidare till källarn och de kom fler folk,ah helt okej.Senare drog väll jag hem för skulle snacka med älskling oså,men tog fan en halvtimme hem.Gick halva biten då jag kom på att jag hade Arvid´s mobil så tbx,sen så ramla jag klart ner i ett dike för jag är så klumpig,jippie! Och sen kommer nån fucking Elon bil och tutar och jag skriker som en galning,och de tyckte dom var kul så dom vände typ 53564 ggr och tuta,skrek lika mycket varje gång,fuck them! Men ah sen vart jag skitnödig så börja springa men då varte värre så då gick de snigelfart igen!
Men nu sitter jag & snackar med min älskling,men ska kila ner och sno lite godis oså nu,puss!

Haha minns du gumman,kika inte i spegeln!

Kommentarer
Postat av: julia Kurvinen:D

hahaha gud vad det skänns som det var längesän :* <3

2011-10-08 @ 09:54:37
URL: http://juliaisabellajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0