Kokobom smurf smurf

Mest kikat tv idag,typ kollat på 6 filmer eller nått,tillochmed kollat på japansk film,fattde ju as mycket,men de va aktist bra,eller ah jag somande ju efter halva men faktist bra. Men drog ner på föräldrar matchen sen då,frös som fan,hade typ inget varmt på mig och sitta där i en timme,men vi vann iallfall,ÄGDAAA!
Haha och snacka kul att se sin pappa bli fäld,de njöt jag av x)
Men drog och köpte pizza sen,as tjockkkk! Men från och med nu så ska jag bli bättre på de.
Men vet att jag inte kommer lyckas men aja.Men skulle ju till Älskling i helgen men han kommer hit istället,saknar han som fan!♥
Men nu ska jag lyssna på Lilly´s ägiga spotify lista och sen ba ta de lungt,puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0