Om du vore en flaska så skulle jag aldrig panta dej

Sämst uppdatering men sov ju hos Linnea igår så sov väll bortt halva dan osåvidare.Men vakna av att folk sms:ade!
Tack för de,så lite smått död när jag vaknade och då sa Linnea att vi var tvugna att gå ut med hennes dooogg!
Så var väll tvungen att sätta på mig lite och sen bara ta de som de va.Men då krånglade han och sprang bort så de tog ännu mer tid men när vi kom hem så kännde jag att jag var tvungad till att duscha så mamma kom och hämta oss,men vi årkade inte kila in i duschen så vi slängde oss i soffan och kika tv i två timmar tills pappa ville titta tv så då duscha vi lite snabt och sen drog till Tempo,handla mer godis,tjockkk!kika film och hade de myys!Men hon drog för en stund sen så nu sitter jag & snackar med isac och Lucas men mitt internet dampar så dom årkar visst inte med mig mer nu så kanske slår på en film eller nått?
Uppdaterar nog inge mer,får se hur jag för imorn?Träning iallfall,men puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0