Kings of hell!

Fan dö trist skola eller fick fika för vi vart så duktiga på att hålla regler osåvidare och sen fick vi klubba av spanska läraren även fast jag har tyska men ändå,snällt lixom!Men maja drog iallfall med mig till pickaboo och köpte godis till ikväll,frågade lite folk om dom ville hitta på nått men halva sverige ska ju på discot och de tänkte jag fan häller gå på de!Men Maja drar väll snart hem till sej och ska fixa osåvidare så jag får väll sitta här och nörda facebook med mina lodsas vänner eller nått?
Eller kanske drar och träffar isac men vi får se hur de blir med de,känns inte så kul åka dit själv så tror jag hoppar de och träffar han på söndag istället.Nån måste ju käka upp godiset!
Men nu ska jag snacka lite med Maja,isac & Emil så får vi se om jag slänger ut ett inlägg senare,puss!

Lagomt galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0