Nobody sad it was easy

Pelle och åke kom hit en stund efter Maja drog,snälla dom är!Käka och sen drog vi ner till kopphallen och träffa isac.Ah senare skulle Pelle & Åke dra så jag blev kvar med isac,kollade Alvas match.Han inte kika klart men räknar med vinnst!Men nu ska jag hämta mitt godis och julmust och tjocka i mig lite lagomt!
Tänkte kika film eller lyssna musik,ja nått mysigt men åke tvingar mig att snacka med han så är väll tvungen då,men drar så fort Pelle kan snacka med han,fan vad argg jag är nu också,mina andra byxer sprack på vägen hem så har bara mjukarar nu,hur mobbat är inte de!Så mamma har lovat mig två nya imorn,snäll mamma de!♥
Men nu ska jag kila,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0