Piece up

Drog till Andrea runt 4,och de började 6 så blev där en stund,garvar alltid när jag är med Andrea vet inte varför,sjukt skön tjej är hon iallafall!Men drog på matchen,åhh kännde mig kass och fick kö på samma position som Isac såklart och sköt han,oppsidoppsi ;$ Dom vann visst..Så var lite små sur så slog han,men inte hårt ;*
Men fick tid med han efter också för var föräldrar möte,så myssiiigt med han!
Men går upp så där tidigt imorn igen för att duscha,känndes ändå bra att gå upp så tidigt! Men mamma hämtar mig efter skolan och sjussar mig till isac imorn.Ska träffa Ellen innan sen drar vi hem till han och tittar film & myser!♥
Så sen bloggning,men nu ska jag kolla klart på Värsta pojkväns akdemin,puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0