Rehab

Linnea drog för en timme sen typ,var tydligen ingen träning idag så skönt att slippa de osåvidare.Match mot 98 killarna imorn,väntar på svar av Johan om jag ska va med,suger ju sönder så vem vill jag ska spela lixom!
As rädd,men hade fysik provet idag,OMG va sämst de gicka asså,jag kan inte fatta hur sämst man kan vara!Kommer absolut få göra om skiten,så världelöst;o
Får bli lite kortkort nu eftersom jag inte har nån lust att blogga osåvidare,snackar med the boys på skype,toppen pojkar även om dom skrämmer skiten ur en ibland,lovya boys!♥
Dubbelträning och plugga så hörs nog inget imorn,ska försöka hinna med ett inlägg men tror inte jag kommer fixa´t men ah,puss.

Gammal arkiv men årkar inte ta fram systemis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0