Lost without you!

Jag vet jag vet sämst uppdatering!Men har inte alls årkat eller haft tid en sekund.Toppen kväll igår iallfall,slutade med att jag satt själv och spelade Buzz för dom andra tröttnade på att jag utklassade!
Vakna runt 12 tiden,käka frukost och sen drog hem till mig och duscha.Och när man kommer ut ur duschen så är de första maja säger;Du åke & Pelle är uatnför ska jag släppa in dom?
Skitsamma!Hade toppen iallfall,Pelle snodde mitt löshår och onepiece så vart "The big baby girl" eller någonting,fint vare iallfall! Sen har vi bara snackat,kikat tv osåvidare.Men alla drog för en stund sen.Känner mig lite lätt tjockkk käka för mycket,dax att skära ner på de igen.fan nu kom mamma och påminde mig om min stora chips påse och mina 2 cola flaskor,toppen!;o
Nej nu ska jag försöka ta bort lite skit på min data,har blivit så seg:/ Sen blir de väll städa lite,vände mig precis om och såg mitt rum efter att dom vart här,härligt!
Ja de här blir en lång kväll,puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0