will never forget the day I understand that you were the right

Drog hem ifrån Maja runt 12 tiden,drog hem och åt och vart kvar hemma för kännde mig för trött så la mig i soffan och tittade tv,somnade där och låg kanske där 1-2 timmar och sen drog jag in i duschen och efter de har jag vart så duktig så jag städat hela mitt rum,till&med damsugit!Känner mig as bra.
Men de kanske ni gör ofta,haha jag har inte gjort på ett halvår :$
Men nu är de iallfall gjort,men blir myskväll med Pappa senare också.Hyrt film,köpt tackos och godis,mysssigt!
Mamma är på fest och kommer hem nån gång inatt så känns lite småskönt att bara va med pappa.
Toppenkväll helt enkelt,de ända man saknar ikväll är pojkvännen♥
Men aja nu ska jag sätta igång lite lung musik och bara ta de lungt,ha en toppenkväll puss.

Arkivbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0