Suger av en ko och den ba; MUUUU!

Drog med maja till koppar halv 11 skulle kika matchen men den hade visst vart en timme innan!Men satt oss och kolla på matchen efter med älskling,svettis,åke,emil osåvidare.Drog hem sen,käka och sen tbx då dom skulle spela nästa match,yeyhh vi missa den inte!:D Men de gick då inte så bra:( En av motståndarna fick sitt knä ur led och fick kö till sjukhuset,lääskigt,höll på att asgarva är jag dum eller?;d
Ah men sen stog vi nere i hall saken och köttade affisher,lite små kul?Sen drog vi till Maja,mest snacka osåvidare.
Drog & köpte kebab sen,åhh blir så trist inlägg,men inte på humör!
Nu sitter jag och snacka med Älskling,Lucke & Emil,gull pojkar.Åhh är så argg på mig själv nu,käkade lök,trodde de var sallad!De brinner i munnen ;d
Ska försöka lösa de,sätta igång spotify och ta de chill.Skola imorn också,den kan fan bara gå och dö tycker jag!
pussgodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0