spotta ut ditt skitsnack åt mig om du vill,men de är inte jag som lider av de

Jag & Maja drog till Willy´s och kom fram 2 minuter innan dom stängde så han köpa kladdkaka,tjockkkt!
Dorg till källarn efter de,träffade massa saknade männsikor,människor som var hungriga efter min kladdkaka!
Så har inte mycket kvar,buhu..Men behöver inte den igentligen,måste träna bort skiten!
Men drog vi 10,dö trött och frös så drog inte vidare till stan som tänkt.Men har snackat med älskling en stund,men han la sig nyss,stackars ska upp 7 imorn,lilly fyller år,grattis till gullungen♥
Men jah ska väll ta mig ner och sätta på mig nått msyigt och krypa ner i sängen,sms och lyssna musik,eller kika en film,film får de blir,nån mysiiiig!
Blir nog ingen bloggning imorn,ledsen för de men fullt upp.Drar till hedemora klockan 12 och spelar matcher sen vidare till stallet för att skrämma skiten ur folk,kommer se hemsk ut!;d
Men nu ska jag stänga av spotify osåvidare,pussgodnatt.


Kommentarer
Postat av: bella nyqvist

fin bloggish!

2011-10-14 @ 23:47:45
URL: http://bellsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0