Sjuuuuk.

Tänkte uppdatera lite mer för att vara snäll,men har inte så mycket at skriva kom jag på.Har bara kikat film och bara haft de hel chill,har nog mer feber nu också :(Mamma säger att jag får stanna hemma imorn också men vägrar för har massa prov oså så måste till skolan,och kommer inte ha nått att göra häller,är lungt med en dag men inte två!
Men har precis tittat klart hopp så ska snacka lite med folk på skype,trevligttrevligt men ska nog först dra ner och drick nått,svettas och fryser :s
Tror inte jag uppdaterar mer för ikväll,har lixom inte så mycket att skriva så puss.

Kommentarer
Postat av: E M M A♥

sv: förlåt för en ganska sent svar...men jag gör gärna länkbyten! du får höra av dig om du är intresserad :)

2011-10-19 @ 21:40:02
URL: http://emmasegerback.blogg.se/
Postat av: FOTOBLOGG'

gullig blogg du har!

2011-10-21 @ 18:05:01
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0