Ser du stjärnan i de blå,ja den lyser för oss två!

Gud vilket bra humör jag blev på helt plötsligt,eller vart de ett tag,vet inte alls varför men jag vaknade precis till och kännde att jag behövde göra nått så har gjort massor,tyyyp!
Har sovit bort halva dagen och tittat massa filmer,snäll mamma man har som åker och hyr filmer till mig♥
Men sen duschade jag och kännde mig inte alls längre sjuk så jag började städa på mitt rum,fixa mig lite osåvidare.
Så blir skola imorn,yehyy! Men drog och handla lite saker,träffa lite folk snabt,snackat med maja i 2 timmar,bakat kladdkaka,damsugit,tittat mer film osåvidare.Ja de känns toppen!
Och min älskade slutar nog sin träning snart så blir nog att ringa han sen också,toppentoppen!
Drar med bussen till stan efter skolan också,tror maja följer med också,eller hoppas.Ska köpa lite nytt och sen kommer mamma och sjussar oss till Linnea,blir kvar där hela natten,hallowen ju,så blir lite myyys där,blir nog bra.
Tar med datan så ska nog hinna in med ett inlägg.Men nu ska jag plugga lite mer så jag sätter de imorn,puss.

Bjuder på en gammal bild eftersom jag inte har nåra just nu!

Kommentarer
Postat av: E M M A♥

sv: jag länkar dig inom 5 minuter :)

2011-10-20 @ 22:38:42
URL: http://emmasegerback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0