Ritten in the stars!

Jag vet att jag sagt att jag ska bättre på att blogga och särsklit till helgerna,ja visst de går ju finfint.
Men har haft en toppen helg så har inte tid för så mycket bloggande då.Har knappt vart hemma faktist.
Men Linnea och jag hade iallfall otroligt kul igår,kikade film,snackade med lite folk,spelade in galna vidios,käka tackos och godis, osåvidare.Jo de var jätte mysigt!
Men hon drog för en halvtimme sen kanske,höll på att dö av skratt,ah de är våra stunder de;)
Men duschade nyss också,så har bara satt på mig lite kläder,blir en myysaar dag idag,känns as skönt!♥
Men nu ska jag slå på en film och svara älskling,puss!


Kommentarer
Postat av: Lovisa.♥

Skitfin blogg.<3

2011-10-09 @ 17:40:32
URL: http://lollosfotografin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0