oh yehhh(Y)

Åhh älskar era kommentarer hörrni,tyvärr tas fortfarande många kommentarer bort utan andledning men går inte att göra något åt de:(
Men drog till långshyttan runt 12 tiden,gick jättebra! Kom 1:a,vann 6 av 8 matcher.Känndes skönt!
Drog till donken efter de sen vidare till åsebo och fixade sig riält,över tuperat hår,vit i hela facet,fake blod,lövig,svart runt ögonen osåvidare,kommer kort på de hemska.Sen drog man ut i skogen med alla,skrämmde skiten ur folk,haha vissa grät,kännde mig hemskt dum men ändå garvade vi xd
Käka popcorn,kladdkaka,packa ihop oså sen drog vi hem.Har nyss duschat,svårt att få bort allt men fick bort en hel del faktist så får väll fixa´t imorn eller nått.Drar förresten till koppardalen tidigt för att kolla på älsklingen sm match,mysigtmysigt,får nog sitta och kika med svärmor;) Han har match nått senare också så blir kvar ganska länge tror jag,blir nog blogging framåt kvällen tror jag,jag så får de bli.
Nu ska jag käka klart min kladdkaka ifrån igår och dricka cola.Sätter igång en film nu också,blir lite myys med mig själv,sen kryper jag väll ner i sängen och lyssnar musik eller nått annat super,godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0