off my head

Hade bara två lektioner idag,urskönt!Dom andra skulle ju på bad och en lektion blev inställd så tänkte dra hem efter lunchen men mamma svarade inte så hon kom ju inte och hämta mig som hon skulle göra!Så runt 1 så tänkte jag ta bussen hem,satt och vänta på bussen då de var 5 minuter kvar tills bussfan skulle komma då jag kom på att busskortet var kvar i skåpet så fick springa,hatar att springa!;o
Men han med den iallfall,duktig flicka!Så har nyss packat.Drar till Andrea så fort hon kommit hem,drar med henne till handbollsmatchen,får se om jag blir med och spler då,annars stannar jag och tittar!
Men nu ska jag skriva till Andrea om hon  är på väg hem,puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0