Mumsiiii!

nu har jag bestämmt mig för att halv banta,alltså inte käka skit,vet jag kommer inte lyckas men ska börja lite smått delvis för åke tjatar men jag märker hur mycket mer jag lägger på mig när jag käka osåvidare så sitter med ett glas ramlösa istället för mig cola jag har i kylskåpet tänker hälla ut den!
Aja nog snckat om de,kanske inte så intressant,hehe. Men Andrea kom hit runt halv 8,drog till träningen oså,vi höll inte tyst en sekund och de lovar jag.Fast de kanske ingen tvivlar på häller?;)
Men sen när vi kom fram så vare bara Frida och Filippa där av vårt lag,sen bara massa 20 åringar osåvidare.
Dom bara; Asså Johan sa att ni inte skulle ha nån träning idag,jo tack för att du sagt de Johan! Så vi fick kö med dom istället,as pinsamt för mig ju!Så efter en kvart typ så satt jag mig på bänken och titta på,kännde mig sämst!
Men är vanlig träning imorn får man hoppas,dubbel då också så inge bloggnign efter skolan?
Ah nu ska jag dricka upp och sen ta lite yougurt,puss.

Andrea goes Hot(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0