Let it rain over me

Jahapp så var man hemma idag igen som jag inte alls tänkt att de skulle bli.Jag är helt frisk men de tror inte mamma,hon är fan inte ens hemma,hur ska hon då veta!Bara för jag lät sjuk i telefon.De kallas trött ;d
Men aja känns ändå skönt att bara ta de lungt.Hade tänkt att sova ut idag men så blev de inte,älskling ringde mig,thihi ändå gulligt av han.Aja nu sitter jag framför tv med oboý och mackor,ska snart sätta på en film,tror de blir askungen,Älskar den filmen:')
Sen hoppar jag nog in i duschen,känns fräschare så.Får se om jag blir med på föräldrar matchen på fotbollen sen,ska iallafall dit och kolla,pappa spelar juh;) Men hoppas på att få köra lite iallfall.Vi får se hur de blir.Kanske drar till moster en stund sen också,bullar!♥
Men nu ska jag titta klart på svampob och sen sätta på filmen,puss.
"Arkvibild"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0