I want to live, not just survive

Dagarna i skolan har blivit mycket lugnare på nått sätt,vet inte varför men antar bra? Bytte tbx till idrott&hälsa profil också så första gången idag,ångrade de absolut inte!Känndes mycket bättre,och kom inte försent till tyskan häller,wiiihoo! Drog typ ner på stan deräkt när jag kom hem,tittade på en lägenhet,ska ju köpa nytt :D
Men den var inge bra så ska kolla på andra men senare,så blir nog ingen på ett tag,aja.
Sen på vägen hem så höll vi på att krocka totalt,en bil stannade mitt i vägen och en buss kom bakom,vi åkte förbi och bussen höll på att krocka in i oss,och sen klev massor ut mitt i vägen och folk höll på att kö på dom alla,dumma i huvudet eller vafan är de?Men kom hem för en stund sen,försöker uppdatera mobilhelvetet också,går askasst!
Men drar till Emelie efter maten och hämtar kläder så hon får väll hjälpa mig då?
Nu ska jag kika facebook och sen käka,puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0