Lev ditt eget liv för du ska dö din egen död

Vakna nyss,folk är pissoff på mig för jag inte svarat på alla sms inatt,ledsen för de men jag låg på badrummsgolvet och visst tryckt på ljudlöst så jag somnade väll där så inte kunnat svara..
Men har tagit lite frukost bara,funderar på att duscha men tror inte jag årkar.Blir att dra på Isac´s match halv 7 men vad jag ska göra innan de har jag inte en aning om,vill inte gå dit själv så antar att jag får ringa runt till lite folk?
Men nu ska jag snacka lite med min älskade och sen börja fixa mig lite smått,puss.


Kommentarer
Postat av: Julia

sv; okej, då gör jag ett nu då? ;)

2011-10-23 @ 21:00:06
URL: http://juliiiaemmaliiindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0