De är du som gör så att så många tjejer är gay din jävel!

La in ett inlägg hos maja lite tidigare men hennes data flippa ur totalt så behövde skriva om skiten men de hade jah inte tid för så får blir lite halv kass bloggning nu.Maja blir kvar hos Maja inatt,bli bäst så för då slipper vi hämta upp henne tidigt imorn när vi drar oså.Men hon drog med mig till träningen,förstanya träningen.så jävla trött men de gick helt okej ändå,förutom att jag sköt ludwig typ 42794 ggr i huvet,förlåt för de ludde!
Men har nyss snabb duschat lite så nu duschar Maja så tar mig tid att blogga lite,kommer ju inte hinna nå mer och bloggar nog inte förns onsdag för årar inte ta med datan!Aja nu måste jag packa inför imorn,inte hunnit med de,oppsidoppsi!Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0