Blogg paus över!

De blev inte nån lång bloggpaus alls,men eftersom jag är hemma och är "sjuk" så har man inte så mycket annat att göra så startar väll igång ändå för blir nog inge träningar imorn så har nog tid att blogga då också får jag hoppas,inget att plugga då häller,nog om de! Är inte sjuk på nått sätt tror jag?Inte vad jag tycker iallfall men mamma märkte att jag var hängig igår och de visade sig att jag hade feber så stannade hemma idag,as skönt!
Får mer tid att plugga nu också,behövsss!
Men har nyss tittat på en film,käkat,och är klar med både engelskan och tyskan,känns toppen.Så ska alldeles snart börja på fysiken,prov imorn och vet inte ens vad de är!;d Har vart bortta alla lektioner typ,sjuk,bortta osåvidare.
Men får väll försöka,har ju en as stor bok med mig hem så bara att läsa på!Har dock inte beskrivinings sakerna för de har dom andra gjort när jag vart bortta så kommer kugga på provet lite totalt!Men årkar faktist inte att bry mig,får försöka ta igen senare.Men nu sitter jag och kollar på den andra filmen,käkar nån vitamin sak och dricker oboý,rent chill är de just nu men snart blir de hårt slit med läxorna igen,men mamma kommer hem om 2 timmar med ennu en film,toppen hon är.Vart ett långt inlägg,de får ni leva med,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0